Урок музичного мистецтва 1 клас

Тема: Казкові розповіді. Повторення вивченого. Регістр.  А.Олейникова "Пролісок". О.Янушкевич "Весняні котики". Пісня "Вийди, вийди, сонечко". Аудіоказка "Як Квітень до Березня в гості ходив"

    I.            Організаційний момент.

Добрий день, діти. Розпочинаємо з поспівки наш урок.

https://www.youtube.com/watch?v=Y3RtCe_4wdg

              

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Разом з Лясолькою та Барвиком на попередніх уроках ми мандрували країною мистецтв. Згадайте, будь ласка, де ми побували?
 (Цирк, театр, балет, вистава, опера, кіно)
- Хто творить дива у театрі ? (актори). Так. Вони співають, танцюють.
- Що таке балет? (вистава, де розмовляють за допомогою музики, рухів, танцю)
- А що таке опера? (спектакль, де кожен персонаж має власну пісню-арію)
-Повторимо правила поведінки у театрі.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повторення вивченого.

-Пригадаємо «Казку про синій пролісок» М.Чембержі
 https://www.youtube.com/watch?v=6m3RoT4aDs8 , яку слухали на попередньому уроці. У якому регістрі звучала музика?
Який настрій викликає музична казка про синій пролісок?
Які музичні інструменти ви чули у казці? (фортепіано, скрипка)
Який інструмент виконує мелолодію тендітного проліска? (скрипка)
- Людина і природа нероздільні.  Нецікавим було б життя людини без співу птахів, без шелесту листя, без дзюрчання струмків, без тварин. Але природа не завжди однакова. Вона змінюється за порами року. Пригадайте, що відбувається весною?
З року в рік ми з великим нетерпінням чекаємо приходу весни. Ми виглядаємо коли пташки, повертаючись у рідні гнізда, принесуть нам на своїх крилах тепло. І хоч у нинішньому році зима була не суворою, всеодно хочеться сонечка, тепла. Скоро земля вкриється молодою травичкою, пташки наповнять гаї та діброви голосним та веселим щебетом. І кожного з нас зустріне своя весна. Ось так, як вона зустріла кожного з вас сьогодні в класі. 

- Сьогодні на уроці ми з вами потрапимо на гостину до весняної казки. 
Казка "Як Квітень до Березня в гості їздив"

Пофантазуйте. 
Яку музику ви б створили для цієї казки? 
Які інструменти звучали б у ній?

ІV. Фізкультхвилинка. 

А зараз давайте разом відпочинемо і потанцюємо.

https://www.youtube.com/watch?v=lCyFLC7SKbg


V. Розспівка "Киця". 
Виконайте разом дану розспівку


VІ. Слухання пісні «Пролісок» (муз. А.Олєйнікова, сл.Н.Іванової)
- Прослухайте пісню та скажіть з яким настроєм її слід виконувати?

- Про шо йдеться в пісні?
- Як рухається мелодія? Покажіть рукою.
- Які слова пісні передають свіжість весни?
 Послухайте ще одну пісню "Весняні котики" О.Янушкевич
- Про шо йдеться в цій пісні?
-З яким настроєм слід співати її?
За бажанням можете вивчити пісню, яка вам найбільше сподобалася.

VIІ. Підсумок уроку.
Надіюсь ви гарно попрацювали і вам сподобався наш урок.
До нових зустрічей!!!






Коментарі

  1. ЗДРАВСТВУЙТЕ😊СУПЕР УРОК! РЕБЕНКУ ОЧЕНЬ ПОНРАВИЛОСЬ👍СПАСИБО.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Мені дуже приємно, коли діти радіють і щасливі. Це перші спроби створення дистанційних уроків. Буду рада й надалі так працювати.

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

урок музичного мистецтва 2 клас Чайковський Цикл "Пори року", пісня О.Янушкевича "Весняні котики"