Урок музичного мистецтва 1 клас
Тема: Казкові розповіді. Повторення вивченого. Регістр. А.Олейникова "Пролісок". О.Янушкевич "Весняні котики". Пісня "Вийди, вийди, сонечко". Аудіоказка "Як Квітень до Березня в гості ходив"
I. Організаційний момент.
Добрий день, діти. Розпочинаємо з поспівки наш урок.
https://www.youtube.com/watch?v=Y3RtCe_4wdg
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Разом з Лясолькою та Барвиком на попередніх уроках ми
мандрували країною мистецтв. Згадайте, будь ласка, де ми побували?
(Цирк,
театр, балет, вистава, опера, кіно)
- Хто творить дива у театрі ? (актори). Так. Вони співають,
танцюють.
- Що таке балет? (вистава, де розмовляють за допомогою
музики, рухів, танцю)
- А що таке опера? (спектакль, де кожен персонаж має власну
пісню-арію)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повторення вивченого.
-Пригадаємо «Казку про синій пролісок» М.Чембержі
https://www.youtube.com/watch?v=6m3RoT4aDs8 , яку слухали на попередньому уроці. У якому регістрі звучала музика?
Який настрій викликає музична казка про синій пролісок?
Які музичні інструменти ви чули у казці? (фортепіано, скрипка)
Який інструмент виконує мелолодію тендітного проліска? (скрипка)
- Людина і природа нероздільні. Нецікавим
було б життя людини без співу птахів, без шелесту листя, без дзюрчання
струмків, без тварин. Але природа не завжди однакова. Вона змінюється за порами
року. Пригадайте, що відбувається весною?
З року в
рік ми з великим нетерпінням чекаємо приходу весни. Ми виглядаємо коли пташки,
повертаючись у рідні гнізда, принесуть нам на своїх крилах тепло. І хоч у
нинішньому році зима була не суворою, всеодно хочеться сонечка, тепла. Скоро земля
вкриється молодою травичкою, пташки наповнять гаї та діброви голосним та
веселим щебетом. І кожного з нас зустріне своя весна. Ось так, як вона зустріла
кожного з вас сьогодні в класі.
- Сьогодні на уроці
ми з вами потрапимо на гостину до весняної казки.
Казка "Як Квітень до Березня в гості їздив"
Пофантазуйте.
Яку музику ви б створили для цієї казки?
Які інструменти звучали б у ній?
ІV. Фізкультхвилинка.
А зараз давайте разом відпочинемо і потанцюємо.
https://www.youtube.com/watch?v=lCyFLC7SKbg
V. Розспівка "Киця".
Виконайте разом дану розспівку
VІ. Слухання пісні «Пролісок» (муз. А.Олєйнікова, сл.Н.Іванової)
- Прослухайте пісню та скажіть з яким настроєм її слід виконувати?
- Про шо йдеться в пісні?
- Як рухається мелодія? Покажіть рукою.
- Які слова пісні передають свіжість весни?
Послухайте ще одну пісню "Весняні котики" О.Янушкевич
- Про шо йдеться в цій пісні?
-З яким настроєм слід співати її?
За бажанням можете вивчити пісню, яка вам найбільше сподобалася.
VIІ. Підсумок уроку.
Надіюсь ви гарно попрацювали і вам сподобався наш урок.
До нових зустрічей!!!
ЗДРАВСТВУЙТЕ😊СУПЕР УРОК! РЕБЕНКУ ОЧЕНЬ ПОНРАВИЛОСЬ👍СПАСИБО.
ВідповістиВидалитиДякую. Мені дуже приємно, коли діти радіють і щасливі. Це перші спроби створення дистанційних уроків. Буду рада й надалі так працювати.
Видалити